Zadzwoń
+48 649 288 850

Oferta dla firm

W ramach naszych usług możecie w każdej chwili zgłosić problem techniczny z urządzeniem lub oprogramowaniem.

Co się stało?

Zanim nas wezwiesz zadzwoń lub napisz mail opisując problem. Jak najszybciej dostarczymy Ci oszacowanie naprawy. Nie płacisz, dopóki usługa nie zostanie zakończona.

Ile kosztuje naprawa?

Każda naprawa jest indywidualnie wyceniana, jeśli napiszesz lub zadzwonisz może uda się przez telefon oszacować koszt naprawy twojego urządzenia. Jeśli nie wówczas przyjedziemy do ciebie i na miejscu oszacujemy koszt naprawy!

Czy są problemy, których nie obsługujemy?

Istnieje kilka urządzeń, których nie obsługujemy z powodu braku części, wieku i innych przyczyn. Zadzwoń, napisz i porozmawiaj z nami, aby upewnić się, że Twój problem zostanie rozwiązany!

Jak się z nami skontaktować?

Możesz do nas zadzwonić

+48 694 288 850

lub napisać mail

kontakt@grupainspire.pl

Jak długo trwa naprawa?

To naprawdę zależy od tego, co się stało. Większość napraw jest wykonywana tego samego dnia, dotyczy to m.in. klawiatur, czyszczenia komputera, instalacji oprogramowania lub naprawy systemu operacyjnego. Natomiast np. modernizacja lub naprawa płyty głównej może potrwać od godziny do sześciu tygodni, w zależności od wagi problemu.