Poniedziałek, 02 Październik 2023 r. , Dionizego, Sławy, Teofila
Reklama w Social Mediach – na czym się skupić?
0

Różnica reklamowania się standardowego od Social Mediów?
Czy zwróciłeś/zwróciłaś uwagę jak wyglądają reklamy na stronach internetowych, na Youtube czy GoogleAds? Widać, że jest to reklama. Internauci starają się to omijać szerokim łukiem, bo jest to kojarzone z nachalnością, zasłanianiem treści i wywołuje więcej nerwów niż pożytku. A jak skonstruowane są reklamy np. na Instagramie i Facebooku? Są to najzwyklejsze, ciekawe posty poruszające problemy i pokazujące najróżniejsze usługi. Oczywiście są oznaczone jako „post sponsorowany” czy „reklama”, ale nie różnią się niczym od pozostałych wpisów, przez co są ciepło przyjmowane i internauci normalnie się z nimi zapoznają. Czy widzisz różnicę? Zwróć na to uwagę przeglądając Social Media i sprawdź, czy tak jest.Jak się reklamować w Social Mediach?
Może najpierw jak tego nie robić – nie wrzucaj posta z ofertą: „promocja, do końca tygodnia produkty za pół ceny”, nie ma to większego sensu i nie robi już to dziś takiego wrażenia jak kiedyś. Bardziej skup się na atutach Twoich produktów. Wykorzystaj storytelling, czyli dodaj do produktu czy usługi jakąś historię, zbuduj z klientem relację. Niech ta reklama wygląda jak najzwyklejszy, najnormalniejszy post. Kolejną sprawą jest grupa docelowa. Nie wykupuj reklamy „dla każdego”, bo to bez sensu.Prowadzisz szkołę jazdy? Celuj w osoby po 17 roku życia. Po co
reklamować kurs prawa jazdy osobom po 40 roku życia, które już mają
licencję? Tak samo zajmujesz się marketingiem internetowym? Celuj w
przedsiębiorców, najlepiej jednoosobowe działalności, po co Twoja
reklama ma się wyświetlać dzieciom czy osobom na etacie, których to nie
interesuje. Odpowiednie dobranie grupy docelowej to pierwszy klucz do
sukcesu reklamy, który składa się z dwóch zamków. Drugim kluczem jest
odpowiednio dobrana, krótka i treściwa reklama, która pokaże atuty
Twoich produktów i usług.

Pragniesz wyjechać na wakacje a nie masz pomysłu? Żaden problem! Bardzo
chętnie Ci pomożemy zorganizować podróż w miejsce, które spełni
wszystkie Twoje oczekiwania i marzenia. Zaprezentujemy Ci szeroką ofertę naszych wycieczek. Afryka, Hiszpania,
gorące plaże i przejrzyste...

Firma P.G. Group jest jednym z największych sprzedawców pokryć dachowych i elewacyjnych na rynku dolnośląskim. Posiada w ofercie różnorodne produkty przemysłowe, budowlane i wykończeniowe ze stali idealne dla dachu, elewacji, profili konstrukcyjnych i sufitów. Są to wyroby takie jak:...

Dbanie o wizerunek firmy to rzecz niezbędna. Nie wystarczy nawiązać współpracę z klientami czy tylko ich zainteresować ofertą. Ważne, by klient został na dłużej, mając również wspomnienia związane z firmą. Z pomocą przychodzą gadżety reklamowe, które są nie tylko świetną...