Sobota, 15 Listopad 2025 r. ,   Alberta, Leopolda

Reklama w Social Mediach – na czym się skupić?

   2
reklama w social mediach

Marketing internetowy to dzisiaj jedno z najważniejszych pojęć. Rynek ewoluuje i by sprzedać towary czy usługi nie wystarczą już GoogleAds ani reklamy w gazecie. Dzisiaj kluczowym na rynku marketingowym są Social Media. To tam najwięcej czasu spędzają potencjalni klienci.

Różnica reklamowania się standardowego od Social Mediów?

Czy zwróciłeś/zwróciłaś uwagę jak wyglądają reklamy na stronach internetowych, na Youtube czy GoogleAds? Widać, że jest to reklama. Internauci starają się to omijać szerokim łukiem, bo jest to kojarzone z nachalnością, zasłanianiem treści i wywołuje więcej nerwów niż pożytku. A jak skonstruowane są reklamy np. na Instagramie i Facebooku? Są to najzwyklejsze, ciekawe posty poruszające problemy i pokazujące najróżniejsze usługi. Oczywiście są oznaczone jako „post sponsorowany” czy „reklama”, ale nie różnią się niczym od pozostałych wpisów, przez co są ciepło przyjmowane i internauci normalnie się z nimi zapoznają. Czy widzisz różnicę? Zwróć na to uwagę przeglądając Social Media i sprawdź, czy tak jest.

Jak się reklamować w Social Mediach?

Może najpierw jak tego nie robić – nie wrzucaj posta z ofertą: „promocja, do końca tygodnia produkty za pół ceny”, nie ma to większego sensu i nie robi już to dziś takiego wrażenia jak kiedyś. Bardziej skup się na atutach Twoich produktów. Wykorzystaj storytelling, czyli dodaj do produktu czy usługi jakąś historię, zbuduj z klientem relację. Niech ta reklama wygląda jak najzwyklejszy, najnormalniejszy post. Kolejną sprawą jest grupa docelowa. Nie wykupuj reklamy „dla każdego”, bo to bez sensu. 

Prowadzisz szkołę jazdy? Celuj w osoby po 17 roku życia. Po co reklamować kurs prawa jazdy osobom po 40 roku życia, które już mają licencję? Tak samo zajmujesz się marketingiem internetowym? Celuj w przedsiębiorców, najlepiej jednoosobowe działalności, po co Twoja reklama ma się wyświetlać dzieciom czy osobom na etacie, których to nie interesuje. Odpowiednie dobranie grupy docelowej to pierwszy klucz do sukcesu reklamy, który składa się z dwóch zamków. Drugim kluczem jest odpowiednio dobrana, krótka i treściwa reklama, która pokaże atuty Twoich produktów i usług.


Pragniesz wyjechać na wakacje a nie masz pomysłu? Żaden problem! Bardzo chętnie Ci pomożemy zorganizować podróż w miejsce, które spełni wszystkie Twoje oczekiwania i marzenia. Zaprezentujemy Ci szeroką ofertę naszych wycieczek. Afryka, Hiszpania, gorące plaże i przejrzyste...
Tak wielu ludzi zastanawia się, czy naprawdę istnieje coś takiego jak dobry marketing starej mody. Przeczytałem ostatnio kilka całkiem interesujących artykułów na ten temat i chociaż niektóre z nich zostały napisane przez guru marketingu, inne miały bardzo ważne punkty na temat...
W poszukiwaniu rzetelnego elektryka w Warszawie? Energotel to firma z tradycjami, która od 1998 roku buduje bezpieczną przyszłość elektryczną dla swoich klientów. Nasze wieloletnie doświadczenie to podstawa zaufania, jakim nas obdarzają mieszkańcy Warszawy i okolic.Bezpieczeństwo...



Poleasingowe.pl to sprawdzony partner w zakresie zakupu sprzętu poleasingowego, powindykacyjnego i poflotowego, cieszący się zaufaniem ponad 35...
W poszukiwaniu rzetelnego elektryka w Warszawie? Energotel to firma z tradycjami, która od 1998 roku buduje bezpieczną przyszłość elektryczną...
Firma Europejskie Centrum Remarketingu to doświadczony operator na rynku sprzedaży sprzętu poleasingowego, powindykacyjnego oraz pojazdów...